اتاق فرار ترسناک

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

از مهمترین ویژگی های اتاق فرار ترسناک این است که باعث شود بدن شما آدرنالین ترشح کرده و از ته دل جیغ بکشید. شاید این حس را وقتی که فیلم ترسناک می بینید، تجربه کرده باشید، اما این بار قضیه کاملاً فرق دارد: فرقش این است که شما و گروهتان نقش اصلی داستان را بازی می کنید؛ قرار است که به قتل برسید، ربوده شوید و یا حتی زنده زنده دفن شوید…!!! به دنیای اسکیپ روم های ترسناک خوش آمدید.

این روزها ژانر ترسناک مانند اتاق فرار مهیج و اتاق فرار معمایی و اتاق فرار تاریخی خیلی طرفدار پیدا کرده است، به طوری که همه اسکیپ روم ها در کشور تلاش می کنند خودشان را جذاب ترین و ترسناک ترین اتاق فرار معرفی کنند. اصلاً می گویند برای انتخاب دوست، اول او را به اسکیپ روم ترسناک ببرید!!! چون آدم ها به وقت ترس و دلهره، واکنش هایی کاملاً طبیعی دارند و اگر آن جا توانستید روی او حساب کنید، در زندگی واقعی هم می توانید!

برای اینکه اتاق فرار ویرا پارک در این ژانر را تجربه کنید، بروید به صفحه ← اتاق فرار کما → و آن جا ویژگی هایش را ببینید و اگر دوست داشتید از همان جا با تخفیف رزرو کنید. سناریوی کما واقعاً یک اسکیپ روم ترسناک است که از هر کدام از جزئیاتش ترس و وحشت می بارد ← اتاق فرار معین مال

در اتاق فرار ترسناک چکار باید کرد؟

در اتاق فرار شما یک ساعت زمان دارید تا لا به لای صحنه های دلخراش و مشکوک و رمزآلود،. معماهای بازی را حل کرده و خودتان را از مخمصه نجات دهید. اسکیپ روم ترسناک یک. اتاق معمولی نیست. این اتاق ممکن است جن زده باشد، ممکن است پر از زامبی. و موجودات عجیب غریب باشد، و یا شاید حتی یک جنازه در آن باشد؛ در کل معیارهای. زیادی هستند که در انتخاب یک اتاق فرار ترسناک مهم محسوب می شوند. چرا که قرار است با چند تا جیغ بلند که از اعماق وجودتان خارج می شود، سر حال بیایید.. به دنیای اسکیپ روم های ترسناک خوش آمدید.

معیارها

اول این که یک سناریوی جذاب و ترسناک داشته باشد، که در ادامه به طور مفصل در مورد سناریو اسکیپ روم ترسناک برایتان توضیح می دهیم.

دوم این که یک دکور جذاب و حرفه ای توسط تیمی حرفه ای در آن اجرا شده باشد، چون اگر دکور ترسناک نباشد، شما با داستان اتاق فرار ترسناک، ارتباط نمی گیرید و سناریو برایتان تبدیل به اتاق فرار خنده دار می شود که… اصلاً هم جالب نیست.

سومین معیار مهم در انتخاب اسکیپ روم ترسناک معما ها و چالش های جدیدی است که متناسب با سناریوی اتاق فرار ترسناک طراحی شده. در ضمن معماها باید متنوع و جذاب باشند؛ مثلآً همه آن ها حل مسائل ریاضی نباشند و تلفیقی از واقعیت مجازی، استفاده از کامپیوتر، پازل اجسام و معماهای صوتی و بصری باشند ← آشنایی با انواع قفل اتاق فرار

چهارمین مسئله خیلی خیلی مهم، استفاده از افکت های صوتی و تصویری است. فضای اسکیپ روم ترسناک باید پر از صداهای عجیب و غریب باشد که تن و بدن هر کسی را بلرزاند و هولناک باشد. البته بعضی مواقع این صداها در اتاق فرار صرفاً نقش ترسناک بودن نداشته و خود آن ها یک معمایی را طرح می کنند و یا یک راهنمایی ارائه می دهند، پس باید به آن ها دقت کرد. استفاده از دستگاه دود ساز یا نورهای رنگی هم بسیار می تواند به جلوه های بصری اتاق فرار کمک کند.

موضوع سناریوها در اتاق فرار ترسناک

اینکه اسکیپ روم ترسناک چرا این قدر طرفدار پیدا کرده، واقعاً جای سوال است؛ ولی یکی از دلایل مهم آن می تواند تمایل به ایجاد ترس و در نتیجه ایجاد لذت باشد. چون وقتی ما می ‌ترسیم، بدنمان آدرنالین، انواع اندورفین و دوپامین‌ ترشح می کند و همه این ها هورمون های لذت بخش و شادی آوری هستند. حتی وقتی بعد از احساس ترس، احساس امنیت می کنیم (وقتی که از اتاق فرار بیرون می آییم)، خود این احساس امنیت و تسکین، لذت فوق العاده ای به ما می دهد. طراحان اسکیپ روم ترسناک واقع گرا و رئال هم با علم به این موضوعات و شناخت فیزیولوژی بدن انسان، از همین موضوع استفاده می کنند. به طور کلی آن ها هر سناریوی اتاق فرار را در شش ژانر مختلف می نویسند: هیجان انگیز، ترسناک ، معمایی، جنایی، کارآگاهی و فانتزی.

انواع داستان در سناریو اتاق فرار ترسناک

در حال حاضر، سناریو‌های مختلفی که در اسکیپ روم های تهران و شهر های دیگه مورد استفاده قرار می گیرند از جمله آدم‌ ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ ها و آزمایشگاه‌ های علمی بسیار محبوب و متعارف هستن، اما شرط اصلی موضوع تمام داستان های اتاق فرار، حفظ جذابیت و ترسناک بودن و هیجان است. سوژه های پلیسی- کارآگاهی هم از جمله سوژه های داغ در اتاق های فرار محسوب می شوند. برای مثال حل یک پرونده ی قتل، خنثی کردن بمب و یا جلوگیری از یک حمله ی تروریستی و فرار از زندان، فرار از دست یک قاتل زنجیره ای، فرار از یک مخمصه و یا هر جا و هر زمانی، می تواند از موضوعات جذاب این اسکیپ روم های ترسناک باشند. اما سناریوهای ترسناک معمولاً در اتاق فرار آنلاین محبوبیت بسیار بالایی ندارند.

حل معماهای اسکیپ روم ترسناک

برای نجات از سناریو این ۶ نکته را آویزه گوش خود کنید:

فرار از اسکیپ روم ترسناک بسیار مشکل است چون وقتی استرس و ترس وجود داشته باشد،. مغز انسان هم کمتر کار می کند. پس بهتر است شجاع باشید و روی سرنخ های. بازی خیلی تمرکز کنید. حال برای اینکه در طول بازی بهتر عمل کنید، هول نشوید و بتوانید بر “جو”. اسکیپ روم ترسناک غلبه کنید، راهکارهای مفیدی گذاشتیم که سعی کنید آن را رعایت کنید،. البته اگه زامبی ها و اشباح بازی امان بدهند ← گام به گام با اتاق فرار

نکات

  • اسکیپ روم ترسناک باشد یا در هر ژانر دیگری، یک کار گروهی محسوب می شود؛. توجه داشته. باشید که همه افراد گروه هم زمان نباید به دنبال یک هینت باشند.. این باعث می شود. صرفاً وقت شما هدر رود ← اصطلاحات اتاق فرار
  • هر چیزی را که به عنوان سر نخ می‌بینید، با صدای بلند اعلام کنید تا. بقیه. اعضای گروه هم از سردرگمی خارج شده و به مرحله بعدی امیدوارتر شوند ← فواید اتاق فرار
  • سرعت عمل خود را بالا ببرید تا در دقایق پایانی بازی وقت کم نیاورید.. یکی از چالش های اصلی بازیکنان در اسکیپ روم ترسناک کم آوردن وقت است.
نکات لذت بخش
  • خود را در محیط بازی اتاق فرار ترسناک غرق کنید؛ اگر بخواهم. ساده تر بگویم،. در بازی حل شوید و در نقش خود فرو روید. بعضی از. بازیکنان با تلقین حس. ترس مقابله می‌کنند و تصور می‌کنند که این کار نشانه شجاعت آن هاست.. اما باید بدانید. که با این کار اصلاً از داستان و فضای اتاق فرار، آن هم وقتی که ترسناک باشد.. لذت نمی برید و احتمال شکست شما بسیار بالا می رود؛. به هر حال به یک اسکیپ روم ترسناک وارد شده اید، پس ایرادی ندارد اگر بترسید ← ترس در اتاق فرار
  • داستان را جدی بگیرید، انگار که واقعاً در آن لحظه در همان موقعیت.قرار دارید. و تلاش کنید از همان ابتدا به دنبال سرنخ ها بگردید.
  • سعی کنید به جای نویسنده سناریو فکر کنید؛ هر سناریوی اتاق فرار هر. چه قدر. هم که پیچیده باشد، باز هم توسط یک انسان طراحی و نوشته شده،. پس اگه بتوانید. به جای نویسنده تصمیم بگیرید، خیلی سریع تر از عهده معما ها بر می آیید ← قوانین اتاق فرار

رزرو آنلاین

حالا اگر طرفدار هیجان و دلهره هستید، با تیم. حرفه ای ما تماس بگیرید.. از میان اتاق فرار هایی که در ویرا پارک در غرب تهران مهیا کرده ایم،. اتاق فرار کما در ژانر ترسناک طراحی. شده و آماده است تا با بهترین. تجربه بازی در عمرتان،. یک خاطره فراموش نشدنی برایتان بسازد! سناریوی کما را در مجتمع معین مال می توانید از لینک رزرو آنلاین اتاق فرار رزرو کنید. برای رزرو اتاق فرار در کرج هم می توانید از این لینک استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:

اصول اتاق فرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

error: