اتاق فرار جوکر

اتاق فرار جوکر

درصد سختی بازی
اتاق فرار جوکر ۹۰%
اتاق فرار جوکر

سناریو اتاق فرار جوکر

سناریو اتاق فرار جوکر

سناریوی اتاق فرار جوکر با ژانر مهیج و اکشن مربوط به زمانی است که مردم شهر گاتهام در. تکاپوی خرید و آماده شدن برای جشن سال نو هستند. در فضای مملو از شادی و هیجان پیش. از تحویل سال، جوکر در حال اتمام نقشه زیرکانه خود در مکانی مخفی نزدیک به موزه شهر است.. جایی که هفته گذشته الماسی گرانقیمت متعلق به دوره پادشاهی آرتور از آن‌جا. به سرقت رفت. پلیس در بررسی‌های خود به شواهدی دست یافت که این عملیات پیچیده را به جوکر مرتبط. می‌ساخت. پلیس ایمیلی دریافت کرده که به نظر می‌رسد متعلق به جوکر باشد و مکان نگهداری الماس. سرقت شده را نشان می‌دهد.

چالشی که اکنون به آن وارد شده‌اید این است که با رفتن به آدرس اعلام شده،. به بررسی شواهد و مدارک موجود و خروج از آن محل قبل از انفجار بمب بپردازید.. شما در اتاق فرار جوکر با بررسی شواهد و نشانه های موجود باید معمای مخفی شده را. حل کنید تا موفق شوید خود و هم گروهی هایتان را از اتاق فرار جوکر نجات دهید.

درباره شخصیت جوکر

شخصیت جوکر (Joker) یک شخصیت ضد قهرمان یا ابر شرور خیالی است. جوکر که توسط سه نفر نویسنده و طراح کمیک استریپ به نام های بیل فینگر، باب کین و جری رابینسون خلق شده بود، برای اولین بار در اولین جلد از کتاب های کمیک به نام بتمن (منتشر شده در سال ۱۹۴۰ میلادی) ظاهر شد. در این کتاب بتمن قهرمان داستان و جوکر ضد قهرمان محسوب می شوند. این شخصیت ها در شهری خیالی به نام گاتهام (Gotham) زندگی می کنند. برای طراحی تصویری این شهر از ویژگی های شهرهایی مانند نیویورک، دیترویت و شیکاگو الهام گرفته شده است.

نکته‌ی جالب در شخصیت جوکر این است که بر خلاف اغلب قهرمانان یا ضد قهرمانان آثار کمیک استریپ،. دارای هیچ گونه ویژگی خارق العاده یا توانایی فرا انسانی نیست. سلاح اصلی جوکر در واقع دانش و. تخصص او در رشته‌ی مهندسی شیمی است. او از این دانش و توانایی مهندسی خود برای ساخت. ابزارهای کشنده و خلاقانه ای مانند ورق های بازی که بُرنده هستند، ساخت زنگ هشداری که کشنده. است و یا ساخت ترکیب‌های شیمیایی سمی بهره می برد. از ویژگی های جوکر، همکاری او. با دیگر شرورانی است که در شهر گاتهام حضور دارند، مانند «دو چهره»، «پنگوئن». و «لیگ بی عدالتی». اما اغلب به دلیل افسارگسیختگی جوکر و تمایل او به آشوب و هرج و مرج، همکاری آن ها سرانجامی نمی یابد.

اتاق فرار جوکر

این کمیک از سال ۱۹۴۰ تا به امروز دستخوش تغییرات و توسعه‌های متعددی شده است.. به عنوان مثال می توان به این نکته اشاره کرد که در الگوبرداری های. دهه نود میلادی، جوکر با روان پزشکش که هارلی کویین نام داشت، روابطی عاشقانه. پیدا کرد و هارلی کوئین هم دست او شد. آن ها حتی صاحب دختری به نام. لوسی کویین هم شدند. از دیگر ماجراهایی که به داستان اولیه افزوده شده است،. نبرد جوکر با واندر ومن (Wonder Woman یا زن شگفت انگیز) و سوپرمن (Superman) است،. هر چند که در همه حال، نبرد اصلی جوکر، نبرد او با بتمن است.

اتاق فرار جوکر .

بر اساس نظر سنجی انجام شده در مجله کمیک وین، جوکر به عنوان یکی. از خاص‌ترین کاراکترهای سمبلیک در فرهنگ‌های عامیانه، در صدر لیست. ضد قهرمانان و ابر شروران قرار دارد. تاکنون چندین بار در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی،. شخصیت جوکر در جلوی دوربین حاضر شده است که از میان مشهورترین بازیگرانی که نقش جوکر را. بر عهده گرفته اند، می‌توان به هیت لجر (در فیلم شوالیه تاریکی محصول ۲۰۰۸) و واکین فینیکس (در فیلم جوکر محصول ۲۰۱۹) اشاره کرد.

اگر تجربه بازی اسکیپ روم جوکر را در مجموعه ویرا پارک دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

error: