اتاق فرار مرد هلندی

اتاق فرار مرد هلندی

درصد سختی بازی
اتاق فرار مرد هلندی ۸۰%
اتاق فرار مرد هلندی معمایی

سناریو اتاق فرار مرد هلندی

سناریو اتاق فرار مرد هلندی

جاناتان میلد، مدیر و طراح چندین پروژه سری در ارتش هلند بود که پس از افشای هویتش مورد توجه سازمان های جاسوسی کشورهای مختلفی قرار گرفت. این مسئله منجر به کنار گذاشتن وی از ارتش گردید و باعث شد او و خانواده‌اش تحت کنترل شدید قرار گیرند. ماه ها بعد به علت تلاش های بی وقفه سازمان های جاسوسی مختلف برای دسترسی به او، ارتش هلند آقای میلد را به زندانی سری انتقال داد. آقای جاناتان میلد سرانجام در تاریخ بیست و شش اکتبر سال ۲۰۱۱ توسط یکی از نگهبانان زندان به قتل رسید. اتاق فرار معمایی .

در اتاق فرار مرد هلندی، اکنون گروه شما با پرونده های ساختگی و با جرائم امنیتی به همان زندان منتقل شده‌اید. به شما مأموریتی ویژه محول شده است که عبارت است از پیدا کردن اطلاعات با ارزشی که گفته می شود آقای میلد آن ها را در همان جا و در یک هارد دیسک پنهان کرده است.

اتاق فرار معمایی

طبیعتاً نباید تصور کنید که به راحتی می توانید هارد دیسک مورد نظر خود را پیدا نمایید،. زیرا پیش از هر چیزی شما با اطلاعات مخفی شده توسط یک متخصص پروژه‌های سری رو به رو هستید.. این اتاق فرار در ژانر جنایی و معمایی طراحی شده است تا ذهن، خلاقیت و کنجکاوی. شما را به چالش بکشد. بنابراین به دنبال راه حل های ساده و پیش پا افتاده نباشید.. هیچ چیزی را نادیده باقی نگذارید. همه چیز را با دقت زیر نظر بگیرید، بررسی کنید. و با اعضای گروه خود درباره همه اشیای موجود در اتاق مشورت کنید. برای آقای جاناتان میلد،. هر وسیله ای دارای قابلیت استفاده در مخفی سازی بوده است. بنابراین برای یافتن اطلاعات با ارزشی. که آقای جاناتان میلد مخفی کرده است، نیاز به کار تیمی و. هماهنگی با هم تیمی های باهوش و خلاق خود دارید.

اگر تجربه بازی اسکیپ روم مرد هلندی را در مجموعه ویرا پارک دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

error: