اتاق فرار مهیج

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

اتاق فرارها همگی دارای سطحی از هیجان هستند. اصلاً یکی از مهم ترین اهداف کسانی که اتاق فرار می سازند و کسانی که از آن استفاده می کنند، همین هیجان است. بنابراین اتاق فرار مهیج اسمی است که می توان روی تمام آن ها گذاشت. اما با وجود ژانرهایی مانند تاریخی، ترسناک، معمایی، پلیسی و… در واقع مهیج بودن دیگر تبدیل به یک نوع خاص شده است. حالا دیگر وقتی می گوییم اتاق فرار مهیج منظورمان هر اتاقی نیست ← آشنایی با انواع قفل اتاق فرار

پیش از این که به توضیح بیش تر درباره این موضوع بپردازیم باید بگوییم که از میان اسکیپ روم های ویرا پارک، اتاق فرار جوکر در ژانر مهیج و ماجراجویی آماده شده است. برای رزرو می توانید از این لینک استفاده نمایید.

انواع سناریو اتاق فرار

هر اتاق فراری دارای یک سناریو یا داستان منحصر به فرد است. این داستان تعیین کننده ی ماجرایی است که در طول آن سناریو رخ می دهد. برخی از این داستان ها خیالی هستند و برخی دیگر برگرفته از واقعیت. در هر کدام از این داستان ها، یک ویژگی برجسته تر از سایر ویژگی ها است. مثلاً وقتی درباره اسکیپ روم مصر حرف می زنیم، قبل از این که چیزی درباره ترسناک یا معمایی بودن آن بدانیم، می دانیم که سناریوی این اتاق در مصر باستان رخ می دهد. پس آن را یک سناریوی تاریخی می دانیم نه یک اتاق فرار مهیج. هر چند، وقتی وارد اتاق فرار مصر شوید و پس از یک ساعت از آن خارج شوید، مطمئناً آن را یکی از مهیج ترین اسکیپ روم های عمرتان خواهید دانست.

به همین ترتیب می توانیم به توضیح سایر سناریوها بپردازیم که آیا اتاق فرار مهیج هستند یا نه. هر چند که باز هم تأکید می کنیم، تمامی اتاق فرار های ویرا پارک به شدت هیجان انگیز و جذاب هستند.

اتاق فرار کما

بدون این که ماجرا ها را لو بدهیم، داستان ها را به طور خلاصه برای تان تعریف می کنیم. آن وقت خودتان قضاوت کنید که هر سناریو در چه ژانری است.

پسر بچه ای به نام جیسون ورهیز با یک نقص مادرزادی متولد می شود و چهره ای وحشتناک و عجیب دارد. هم سن و سال هایش مدام او را دست می اندازند و اذیت می کنند. در یک روز سیزدهم ماه، این آزار و اذیت را به جایی می رسانند که جیسون را به درون دریاچه کریستال انداخته و غرق می کنند. اما پلیس به اشتباه به مادر او مشکوک می شود. سپس مادرش را دستگیر کرده و به جرم قتل، اعدام می کند. در اینجا ما کاملاً با ویژگی های یک اتاق فرار مهیج رو به رو هستیم. اما در ادامه…

اتاق فرار مهیج اسکیپ روم مهیج

سال هاست که روح جیسون از تمام گردشگرانی که به اطراف دریاچه کریستال می آیند انتقام می گیرد و نتیجه آن سلاخی و کشتار ده ها نفر بوده است. حالا شما هم، با دوستان تان در شبی تاریک به اطراف دریاچه رفته اید تا بی خبر از همه جا اردو بزنید. مهم ترین ویژگی این داستان چیست؟ بله… درست حدس زدید. ترسناک بودن مهم ترین ویژگی اتاق فرار کما است و بنابراین آن را یک اسکیپ روم ترسناک می نامیم نه اتاق فرار مهیج .

اسکیپ روم مرد هلندی

هویت آقای جاناتان میلد که در ارتش هلند مدیر چندین و چند پروژه بسیار سری بوده است، به دلیل سهل انگاری برخی افراد فاش می شود. با فاش شدن هویتش، او به شدت مورد توجه سرویس های جاسوسی قرار می گیرد به نوعی که چندین کشور مختلف در تلاش برای ربودن او و به دست آوردن اطلاعاتش هستند. بنابراین ارتش او را در یک مکان سری زندانی می کند. اما او در ۲۶ اکتبر توسط یکی از نگهبانان به قتل می رسد. این سناریو هم کاملاً دارای ویژگی های یک اتاق فرار مهیج است. اما در ادامه…

شما و دوستان تان را که کارآگاهان ماهری هستید، با جرائم ساختگی به همین زندان منتقل می کنند تا بتوانید به طور پنهانی از اسرار و رموز قتل آقای میلد اطلاع پیدا کرده و از آن مهم تر، هارد دیسک پنهانی را که آقای میلد در همان زندان مخفی کرده، پیدا کنید. مهم ترین ویژگی این داستان در مقایسه با داستان قبلی چیست؟ بله… باز هم درست حدس زدید. یک جنایت و چندین معما. بنابراین اتاق فرار مرد هلندی را یک اتاق فرار مهیج نمی نامیم بلکه اتاق فرار معمایی و جنایی می نامیم.

اتاق فرار مهیج اسکیپ روم مهیج

اتاق فرار مصر

شما به عنوان باستان شناسانی زبده قدم به هرم جیزه،. بزرگ ترین هرم از میان اهرام سه گانه مصر باستان گذاشته اید.. اما فرعون خوفو روح نفرات پیش از شما را به تسخیر خود درآورده است.. تمام ماجرا از وجود یک اتاق فرار مهیج حکایت می کند.. اما در ادامه…

اتاق فرار مهیج اسکیپ روم مهیج

شما باید در این مکان تاریخی و پر ماجرا، به دنبال طلسم خوفو بگردید.. در این مسیر تاریخی انواع ماجراها را پشت سر خواهید گذاشت تا مقبره. فرعون را پیدا کرده و طلسم او را باطل کنید. در مقایسه با دو. سناریو قبلی، مهم ترین ویژگی این سناریو چیست؟ کاملاً درست. است. حضور در دل یک تاریخ جذاب و پر ماجرا. بنابراین. اتاق فرار مصر را یک اتاق فرار مهیج نمی نامیم بلکه نامش را می گذاریم. اتاق فرار تاریخی و ماجراجویی.

اسکیپ روم جوکر

جوکر یک الماس گران قیمت را دزدیده است. اما خواسته ی جوکر فقط همین الماس نیست.. او به دنبال هیجان بسیار و لذت بردن از آن است. بنابراین نشانه هایی از. خودش را در محل سرقت باقی می گذارد. پلیس از روی این نشانه محل. احتمالی جوکر را پیدا می کند و شما را به عنوان چند. کارآگاه و متخصص زبده به آن آدرس می فرستند. این جا هم. تمام ویژگی های یک اتاق فرار مهیج دیده می شود. اما در ادامه…

اتاق فرار مهیج اسکیپ روم مهیج

وقتی شما به آن آدرس می روید، ناگهان در پشت سرتان قفل می شود و می بینید. که یک بمب توسط جوکر در آن جا کار گذاشته شده است. شما برای خنثی. کردنش تنها ۶۰ دقیقه زمان دارید. چند قدم بیشتر تا انفجار و مرگ باقی نمانده.. هنگام وارد کردن رمز ها دست تان از شدت هیجان می لرزد.. با شندین هر صدایی خیال می کنید بمب منفجر شده است و با خنثی کردن بمب،. اگر موفق به انجام این کار بشوید، بی اختیار به سمت در خروج می دوید و. فرار می کنید. در مقایسه با سناریوهای قبلی، مهم ترین ویژگی. این سناریو چیست؟ بله… باز هم درست حدس زدید.. اتاق فرار جوکر یک اتاق فرار مهیج خالص است. یک سناریوی جذاب و. پر هیجان که در هر قدم نفس تان را بند می آورد.

اتاق فرار مهیج

اکنون که به معرفی اسکیپ روم های موجود در ویرا پارک پرداختیم و شما ژانر هر کدام را می. شناسید، حالا دیگر می توانید مطابق سلیقه خود به انتخاب اتاق مورد علاقه تان بپردازید و آن. را از این صفحه رزرو کنید. فراموش نکنید که اگر می خواهید یک اتاق فرار مهیج و. جذاب را بازی کنید، از لیست اتاق ها، اتاق فرار جوکر را انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید:

اصول اتاق فرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

error: