اتاق فرار کما ( اغما )

اتاق فرار کما ( اغما )

درصد سختی بازی
اتاق فرار کما ۶۵%
اتاق فرار کما

سناریو اتاق فرار کما

سناریو اتاق فرار کما

داستان درباره پسری به نام جیسون ورهیز است. او در کودکی به جهت چهره عجیب و نامتعارف خود توسط کودکان هم سن و سالش مورد تمسخر قرار می‌گرفت و نهایتاً در یک روز جمعه مطابق با سیزدهم ماه میلادی مورد آزار و اذیت دوستان خود قرارگرفت. سپس او را درون دریاچه کریستال انداختند تا غرق شود. اما در این واقعه مادر او به اشتباه به عنوان قاتل دستگیر و اعدام شد.

جیسون که در واقع غرق شده و طبیعتاً باید مرده باشد، هر روز جمعه سیزدهم هر سال به ندای مادرش دوباره از دریاچه کریستال برخاسته و از مردم انتقام می‌گیرد. این تنبیه جز سلاخی و کشتن تعدادی انسان بی گناه که در حوالی دریاچه اردو می‌زنند نیست. از اقبال بد، حالا شما به طور ناخواسته در نزدیکی دریاچه کریستال اردو می‌زنید اما با این کار به مرگ خود نزدیک شده‌اید. باید برای فرار از دست جیسون ورهیزِ زخم‌خورده، راهی بیابید و خود و دوستان‌تان را از این مهلکه نجات دهید.

درباره شخصیت جیسون ورهیز

جیسون ورهیز شخصیت سری فیلم‌های جمعه سیزدهم است. او که معمولاً در فیلم ها دارای قامتی بلند بوده و چهره‌اش به وسیله یک ماسک ترسناک شبیه ماسک هاکی پوشانده می‌شود، همواره مجهز به سلاح سردی مانند قمه یا شمشیر است و یک کت خاکی رنگ یا سز به تن می‌کند. جیسون علاوه بر این‌که از مشهورترین و پرطرفدارترین شخصیت‌های سینمایی در فیلم‌های ترسناک محسوب می‌شود، در بازی موتال کامبت اکس هم حضور داشته و یکی از شخصیت‌های نیرومند به شمار می‌رود. او یک قاتل سریالی است و هدفش، کشتن اشخاصی است که در کنار دریاچه کریستال اردو می‌زنند.

اری لهمن در سری فیلم‌های جمعه سیزدهم نقش جیسون را در کودکی بازی می‌کند و نقش بزرگسالی جیسون ورهیز هم توسط وارینگتون ژیلت، ریچارد بروکر و درک میرس ایفا شده است.

اگر تجربه بازی اسکیپ روم کما را در مجموعه ویرا پارک دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

error: