اسکیپ روم ترسناک

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

حتماً بارها برای تان پیش آمده است که هنگام دیدن فیلم های ترسناک، از رفتار شخصیت های اصلی ایراد گرفته اید که مثلاً نباید فلان کار را می کرد یا باید حواسش را بیش تر جمع می کرد. اما شما هیچ گاه موقعیت هولناکی را که او دچارش شده است در نظر نمی گیرید. اکنون وقت آن است که با پا گذاشتن به اسکیپ روم ترسناک و قرار گرفتن در موقعیتی مشابه، خودتان مرد اول میدان باشید تا ببینید چه کارهایی از دست تان ساخته است.

اسکیپ روم ترسناک چیست؟

اسکیپ روم ترسناک یک شبیه سازی دقیق از موقعیت های هولناکی است که ممکن است در فیلم ها ببینید یا در داستان ها بخوانید و البته… حتی ممکن است در زندگی واقعی با آن ها رو به رو شوید. وقتی خودتان را در چنین موقعیتی قرار می دهید، فرصتی بی نظیر به دست می آورید برای به چالش کشیدن ذهن و اراده ی خود. در اسکیپ روم ترسناک با استفاده از روش های روان شناختی و تجربی، برای شما تجربه ای وحشت زا تدارک دیده می شود و ذهن و اراده شما در این موقعیت به چالش کشیده می شود.

درست مانند ژانرهای دیگر اتاق فرار معمایی و جنایی و… اسکیپ روم ترسناک هم یک بازی فکری بر مبنای منطق است. شما باید بر اساس منطق داستان و سناریو، برای پیدا کردن سر نخ معماها و کشف رازهای پشت پرده تلاش کنید. اما آیا تصور می کنید که ذهن شما همیشه با همین قدرت کار می کند؟ آیا تصور می کنید که در اسکیپ روم ترسناک هم مانند همین حالا که آسوده نشسته اید، می توانید بر اراده ی خود مسلط باشید؟

چقدر بر خودتان مسلط هستید؟

اسکیپ روم ترسناک در واقع با شبیه سازی وحشت و ترسی که در موقعیت های خاص بر روح و روان انسان مسلط می شود، ذهن شما را در چنین موقعیت هایی به مبارزه می طلبد. آیا در زمانی که یک موجود عجیب الخلقه و وحشتناک در تعقیب شما است و تنها چند قدم مانده تا دستش به شما برسد، باز هم می توانید با خیالی آسوده کلید را در قفل بچرخانید و در باز کنید؟ یا این که دست تان می لرزد، مدام به پشت سر خود نگاه می کنید، جیغ می کشید، کلید از دست تان می افتد و بالاخره تسلیم می شوید؟ این چالشی است که در اسکیپ روم ترسناک برای شما تدارک دیده شده است ← آشنایی با انواع قفل اتاق فرار

اسکیپ روم ترسناک

محیط های تاریکی که در آن چشم، چشم را نمی بیند، موسیقی هولناک، اشباح و سایه های ناپیدا، صداهای ناگهانی و جانوران موذی و خطرناک… این ها ابزارهایی هستند که در اسکیپ روم ترسناک انتظار شما را می کشند. حتی در بعضی از مجموعه ها، بازیگرانی هستند که با گریم و لباس کاراکتر های داستان، ناگهان به شما حمله کرده و تهدیدتان می کنند. درست مثل این که در یک تئاتر قدرتمند و مسحور کننده، نقش اصلی ماجرایی باشید که از آن خبر ندارید. اسکیپ روم ترسناک همین قدر وحشتناک و البته همین قدر… لذت بخش است.

چطور با اسکیپ روم ترسناک تعامل داشته باشیم؟

کسانی که به این ژانر علاقه دارند، به دنبال یک تجربه ی پر از آدرنالین هستند. اما گاهی اوقات به دلیل در نظر نگرفتن چند نکته ی نسبتاً ساده و کوچک، نمی توانند تعامل و برخورد درستی با اسکیپ روم ترسناک داشته باشند. پس اگر شما هم از طرفداران این ژانر هستید، نکاتی را که در ادامه می آید با دقت و حوصله بخوانید؛ نکاتی که به شما برای داشتن تجربه شگفت انگیز در اسکیپ روم ترسناک کمک خواهند کرد:

۱. آگاهی های اولیه

اسکیپ روم ترسناک می تواند به معنای واقعی کلمه ترسناک باشد. بنابراین برای افرادی که شرایط خاص پزشکی دارند مانند خانم های باردار، افرادی که دچار فوبیا هستند و یا کسانی که مشکلات استرس و اضطراب دارند، اسکیپ روم ترسناک اصلاً مناسب نیست و باید از آن پرهیز کنند.

۲. آگاهی های خاص

در برخی از اسکیپ روم های ترسناک از بازیگران و اکتورها استفاده می شود. پیش از این که بازی را رزرو کنید یا وارد آن شوید، درباره وجود آن ها و احتمال تماس های فیزیکی سؤال بپرسید تا مرزها و حریم خود را بدانید.

۳. همکاری کنید

بازیگران و اکتورها با هیچ کس پدر کشتگی ندارند. آن ها در خدمت سناریو هستند تا کمک کنند تجربه ای شگفت انگیز برای شما رقم بخورد. در واقع شما خودتان به آن ها پول می دهید تا بخشی از فضا سازی و ایجاد هیجان را به عهده بگیرند. بنابراین وقتی که در اسکیپ روم ترسناک ناگهان از پشت سر می آیند و شما را می ترسانند، عصبانی نشوید و تلاش نکنید تا به آن ها آسیب زده و با ایشان درگیر شوید. اگر رفتارشان واقعاً برای وحشت زا است، پس بدانید که دارند کارشان را به درستی انجام می دهند.

۴. سطح معماها

اتاق های فرار هم مانند فیلم های سینمایی انواع و اقسام ژانرهای گوناگون دارند. مسلماً شما در یک فیلم ترسناک، معماهایی به پیچیدگی فیلم های کارآگاهی و پلیسی نمی بینید. در اسکیپ روم ترسناک هم اوضاع به همین شکل است زیرا بازیکنان در اتاق های تاریک و موقعیت های وحشت زا، نمی توانند به اندازه موقعیت های ساده و آرام، تمرکز کرده و به راه حل های پیچیده دست پیدا کنند. بنابراین در سناریوهای ترسناک شما با معماهای چندان پیچیده ای طرف نیستید. اسکیپ روم ترسناک شاید مورد پسند علاقه مندان به ژانرهای معمایی نباشد. پس بهتر است سناریو را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.

اسکیپ روم ترسناک

۵. به همه چیز توجه کنید

اتاق فرار دارای فضای محدودی است که در آن باید انواع و اقسام معماها، ترس ها و شبیه سازی ها وجود داشته باشد. بنابراین سازندگان آن باید از هر جزئیاتی استفاده کنند. حتی موسیقی اتاق هم ممکن است دربردارنده ی نکته ای برای معماسازی و یا راهنمایی شما باشد. پس در اسکیپ روم ترسناک از کنار هیچ چیزی به سادگی عبور نکنید و همه جزئیات را مد نظر داشته باشید.

اسکیپ روم ترسناک

۷. مسئله شجاعت

بله! شما شاید انسان بسیار شجاعی باشید. شاید از مواجهه با هیچ موجود عجیب و غریب. و هیچ فضای وحشت زایی نترسید. شاید اصلاً همه این ها برای شما خنده دار باشد.. کاملاً درست است. اما اگر این طور است، پس توی اسکیپ روم ترسناک چه می کنید؟. آیا قصدتان این است که لذت و هیجان بازی را برای خود و هم تیمی های تان خراب کنید؟. مسلماً این طور نیست. پس داستان را باور کنید و اجازه بدهید که سیل وقایع شما. را به هر طرف که می خواهند ببرند و از آدرنالینی که. در بدن تان ترشح می شود، لذت ببرید.

۸. در اسکیپ روم ترسناک نگران نباشید

بین مواجهه ی ناگهانی با یک شیر درنده در جنگل، و تماشای همان. شیر درنده در باغ وحش تفاوت های بسیاری هست. در حالت دوم شما می دانید. که یک مرز ایمنی (هر چند باریک) بین شما و آن موجود وحشی وجود دارد. مرزی که. به شما آسودگی خیال می دهد و اجازه می دهد که از این مواجهه خرسند باشید.. در اسکیپ روم ترسناک هم قرار نیست زامبی ها و ارواح و اشباح به شما آسیبی بزنند.. اگر خود را به نقطه وحشت کامل برسانید، تجربه خود و هم تیمی های تان را خراب می کنید.. پس سعی کنید بین باور کردن داستان و غرق شدن در آن، تعادل برقرار کنید.

۹. همه چیز تحت کنترل است

ترساندن به سادگی اتفاق نمی افتد، مخصوصاً برای کسانی که اصلاً آمده اند تا بترسند. و از این موضوع آگاه هستند. بنابراین سازندگان اتاق تلاش می کنند از هر روشی برای ترساندن. بازیکنان استفاده کنند. اما خیال تان راحت باشد. همه چیز تحت کنترل است.. اگر ناگهان یک شی آویزان از سقف به پایین سقوط کرد، یا کسی از دل تاریکی به بیرون پرید،. اگر ناگهان چراغ ها خاموش شدند و یا صداهای هولناکی شنیدید، بدانید که سازندگان بازی. قبلاً فکر تمام این موارد را کرده و آن ها را به شیوه ای کاملاً ایمن و حساب شده. وارد بازی کرده اند. باز هم تکرار می کنیم که قرار نیست کسی به شما آسیبی بزند.

اسکیپ روم ترسناک

۱۰. اول ایمنی، بعد ترس

گفتیم که همه چیز تحت کنترل است و قرار نیست کسی به شما آسیبی بزند.. اما ممکن است که خود شما یا یکی از دوستان تان در تاریکی و با وحشت. به سمتی بدوید و به دیوار یا یکی از دیگر اعضا برخورد کنید.. حتی ممکن است در اسکیپ روم ترسناک لحظه ای پیش بیاید که حس کنید. به دلیل شدت ترس، بر رفتار خود مسلط نیستید یا احساس خوبی ندارید.. می توانید در هر لحظه که بخواهید، بازی را متوقف کنید. اما… هیچ گاه زود قضاوت نکنید.

۱۱. لباس های ساده و راحت

در برخی از اتاق ها ممکن است لازم باشد که بدوید. همه چیز به سناریو بستگی دارد.. در اسکیپ روم ترسناک گاهی شاید لباس های تان خیس شوند و یا با خون مصنوعی کثیف شوند.. پس لباس هایی بپوشید که مناسب چنین فضاهایی باشند.. البته می توانید پیش از شروع بازی از اپراتور درباره این مسائل سؤال بپرسید و راهنمایی بخواهید.. همچنین مطمئن باشید که اگر نیاز به دویدن باشد، به دلیل مسائل ایمنی، سناریو طوری طراحی. می شود که نیازی به دویدن در تاریکی نداشته باشید. پس در تاریکی ندوید.

۱۲. بازیگران

بازیگران در اسکیپ روم ترسناک، بخشی از بازی هستند. بهترین کار این است که از. لمس آن ها خودداری کنید. نمی توانید به سمت آن ها چیزی پرتاب کنید. و یا آن ها را با مشت بزنید. آن ها هم درست مثل شما، انسان هستند. و دارند کارشان را انجام می دهند. اگر واقعاً رفتار آن ها برای تان ترسناک است،. باید بابت حرفه ای بودن شان از آن ها تشکر کنید.. مگر هدف شما از حضور در اسکیپ روم ترسناک همین نبوده است؟

۱۳. بهترین اسکیپ روم ترسناک را انتخاب کنید

اتاق فرارهای زیادی در تمام شهرها وجود دارند. تمام آن ها هم تلاش می کنند تا خود. را به عنوان بهترین ها معرفی کنند. پس لازم است که پیش از انتخاب،. در سایت های معتبر و منابع مناسب به دنبال گزینه مناسب باشید.. ویرا پارک یکی از منابعی است که با معرفی دقیق سناریوهای خود،. می تواند راهنمای مناسبی برای انتخاب بهترین اسکیپ روم ترسناک باشد.. در این مجموعه اتاق فرار کما در ژانر ترسناک طراحی شده است که مسلماً یکی از بهترین و. لذت بخش ترین تجربیات شما در این ژانر خواهد بود و. از طریق صفحه رزرو آنلاین اتاق فرار قابل رزرو است.. اتاق فرار ناشناخته هم در همین ژانر و در شهر کرج در دسترس شماست.

همچنین بخوانید:

اصول اتاق فرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

error: