تخفیف اتاق فرار تهران

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

باشگاه لیزرتگ خود را با درآمد شگفت انگیز تأسیس کنید

اگر قصد دریافت تخفیف اتاق فرار در تهران را دارید، مجموعه ویرا پارک با ۴ سناریوی جذاب به نام های: جوکر، مرد هلندی، مصر و کما در خدمت شماست. از مهم ترین دلایلی که اتاق فرار های ویرا پارک را به بهترین گزینه جهت رزرو همراه با تخفیف اسکیپ روم تهران تبدیل می کند، دکوراسیون جذاب و بی نظیر، سناریوهای پرکشش و تعلیقی و نیز تنوع انواع سناریو است. در ادامه با انواع سناریوهای موجود در ویرا پارک آشنا خواهیم شد ← اتاق فرار معین مال

ما هر کدام از اسکیپ روم های ویرا پارک را جداگانه معرفی کرده ایم. می توانید مشخصات کامل شان را ببینید و در صورت تمایل اقدام به دریافت تخفیف رزرو اسکیپ روم های ویرا پارک در تهران کنید. تخفیف ۲۰ درصدی به افرادی تعلق می گیرد که پس از انجام بازی، نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک می گذارند. این افراد می توانند با ارسال نظر خود در بازی، یک کد تخفیف دریافت نموده و رزرو بعدی خود را با ۲۰ درصد تخفیف انجام دهند.

انواع سناریو های اسکیپ روم

آدم ها دارای سلیقه های گوناگون هستند. برخی به داستان های مهیج و اکشن علاقه مندند،. بعضی دیگر به دنبال کشف رمز و راز ها هستند، یک دسته درباره مکان های تاریخی و. گذشته ها خیال پردازی می کنند و دیگران هم عاشق مواجهه با خطرات. و محیط های پر چالش و ترسناک هستند. هیچ کدام از این سبک ها به خودی خود بر دیگر دسته ها برتری ندارد. اما نکته مهم در پوشش دادن انواع این سلایق گوناگون است. به علاوه این که هر خریدی،. اگر همراه با تخفیف باشد مثل تخفیف رزرو اتاق فرار لذت بخش تر است.

ما در مجموعه ویرا پارک با شناخت انواع سلیقه های مختلف، تلاش کرده ایم. که تا حد ممکن برای هر نوع سلیقه ای، یک سناریو همراه با تخفیف اسکیپ روم را آماده کنیم.. تخفیف اتاق فرار تهران همیشگی است و شامل آن عزیزانی می شود. که پس از انجام بازی، در وب سایت ویرا پارک اقدام به اشتراک گذاری نظر خود نمایند. این عزیزان برای رزرو بعدی خود یک کد تخفیف ۲۰ درصدی دریافت خواهند نمود.

تخفیف اسکیپ روم ترسناک

یکی از پر طرفدار ترین ژانر ها، چه در فیلم و سریال یا داستان ها و رمان ها. و البته اتاق فرار ها، ژانر ترسناک است. ما پیشنهاد می کنیم که حتی اگر طرفدار. خاص این ژانر نیستید، باز هم حتماً از تخفیف اتاق فرار ترسناک کما استفاده و آن را تجربه کنید.. آدرنالین همیشه و برای همه ی افراد لذت بخش است. شاید بعدها باعث تأسف تان باشد. که می توانستید از تخفیف اسکیپ روم ترسناک کما در ویرا پارک تهران استفاده کنید و نکردید.

تخفیف اتاق فرار مهیج – اکشن

در بین اتاق های فرار هم درست مثل فیلم ها و سریال ها، اتاق فرار مهیج و اکشن. از محبوب ترین ژانر ها است. دلیل این که مدام اسکیپ روم را با فیلم و سریال مقایسه می کنیم. این است که ایده اسکیپ روم در واقع اجرای فیلم در دنیای واقعی است. به طوری که خود بازیکن ها نقش کاراکتر های اصلی فیلم را بر عهده داشته باشند. اصلاً اتاق فرار ها از فیلم ها. و بازی های کامپیوتری الهام گرفته شده اند. به همین دلیل ما هم در طرح. تخفیف اسکیپ روم ویرا پارک تهران سناریوی جوکر را برای. علاقه مندان به ژانر مهیج و اکشن آماده کرده ایم.

تخفیف اسکیپ روم پلیسی و معمایی

سناریوهای معمایی و پلیسی پیچیده و چالش برانگیز هستند و با حل هر معما،. لذت بزرگی را برای بازیکنان به وجود می آورند. به همین دلیل، اتاق فرار معمایی هم جزو. سناریوهای محبوب به حساب می آیند. ما در ویرا پارک برای افراد باهوش، تیزبین،. منطقی و عاشقان شرلوک هلمز، سناریوی مرد هلندی را جهت تخفیف اتاق فرار غرب تهران آماده کرده ایم.

تخفیف اتاق فرار تاریخی و ماجراجویی

حتماً شما هم در لیست فیلم های مورد علاقه تان، حداقل یکی دو. فیلم تاریخی دارید. سناریوهای تاریخی مثل سفر در زمان هستند و کیست که حداقل یک بار در. عمرش برای یک سفر هیجان انگیز به گذشته خیال پردازی نکرده باشد؟ و البته برای علاقه مندان به مکان ها. پر رمز و راز تاریخی و باستانی، هیچ لذتی بالاتر از قدم زدن در دالان های پر و پیچ و خم اهرام مصر در ژانر اتاق فرار تاریخی نیست.. با دریافت تخفیف اسکیپ روم مصر در مجموعه ویرا پارک تهران خواهید توانست. لذت مواجهه با یکی از هیجان انگیز ترین عجایب هفتگانه جهان را تجربه کنید.

تخفیف رزرو آنلاین سناریو ها

گفتیم که ویرا پارک برای مشتریان خود تخفیف های دائمی جهت رزرو اتاق فرار را در نظر گرفته است. اما توجه داشته باشید که این تخفیف ها تنها شامل کسانی می شود که پس از انجام بازی، اقدام. به درج نظر خود در صفحه رزرواسیون آنلاین نمایند. با این کار یک کد تخفیف ۲۰ درصدی برای رزرو آنلاین اسکیپ روم بعدی خود دریافت می نمایند.. جهت رزرو آنلاین می توانید از لینک رزرو آنلاین اتاق فرار استفاده نمایید و از تخفیف های ما بهره مند شوید.

حرف آخر

بی نهایت حالت مختلف برای زندگی کردن وجود دارد اما همه ما می دانیم که آدم تنها یک بار زندگی می کند. داستان ها، رمان ها، فیلم ها و سریال ها به ما کمک می کنند تا بتوانیم برخی از این زندگی های دیگر را هم تجربه کنیم. زندگی هایی که شاید آن ها را نشناسیم و حتی به آن ها فکر نکرده باشیم اما همیشه یک امکان بالقوه برای هر آدمی محسوب می شوند. کسی چه می داند؟ شاید شما ذاتاً یک کارآگاه یا یک ماجراجو و یا یک جهانگرد باشید. ژانر های مورد علاقه ما، به ما می گویند که به چه شیوه های دیگری هم می توانستیم زندگی کنیم. شیوه هایی که شاید از زندگی امروزمان لذت بخش تر بودند.

اما بدون دیدن و شناختن هر کدام از این شیوه ها، هیچ گاه نخواهیم توانست با آن ها مواجه شویم. فیلم، کتاب و البته اتاق فرار، برای ما این تجربه را به ارمغان خواهد آورد. از تخفیف اسکیپ روم ویرا پارک تهران لذت ببرید. همچنین افرادی که تمایل به دریافت تخفیف اتاق فرار در شهر کرج را دارند، می توانند از لینک زیر استفاده نمایند:

همچنین بخوانید:

اصول اتاق فرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

error: