رویای شما به واقعیت می‌پیوندد

فرصت سرمایه‌گذاری

برای موفقیت کافی است تصمیم بگیرید

برای برخورداری از یک آینده راحت، بدون شک سرمایه‌گذاری گزینه‌ای همیشگی به شمار می‌رود. سرمایه گذاری می‌تواند منابع درآمدی شما را متنوع کند و علاوه بر ثروتمند کردن شما گریزی باشد برای عبور از ترافیک‌های مالی موجود. از همین رو باید اجازه بدهید که پول و سرمایه برای شما کار کنند. همواره باید تعادلی بین پتانسیل‌های درآمدی و ریسک‌های سرمایه‌گذاری برقرار باشد تا چرخ فعالیت سرمایه شما متوقف نشود.

مشاوره سرمایه گذاری اماکن تفریحی
مشاوره سرمایه گذاری اماکن تفریحی

فرصت سرمایه گذاری

با وجود آثار مخرب ویروس کرونا بر صنعت تفریحات و سرگرمی، کماکان ظرفیت‌های بالای موجود در این صنعت، سودهای قابل توجهی را برای صاحبان مشاغل در این حوزه در دورنمای میان‌مدت و بالاخص بلندمدت به همراه دارد. نباید فراموش کرد که تفریح و سرگرمی به عنوان یک نیاز انسانی همواره سهم مشخصی از سبد هزینه‌های خانوار را به خود اختصاص می‌دهد و به همین علت بوده که در ایران و جهان افراد و برندهای بسیاری در حوزه‌های مرتبط با تفریحات به موفقیت‌های مالی سرشاری رسیده‌اند. لازم است مجدد بر این موضوع تأکید شود که سود جذاب نهفته در مراکز تفریحی در بلندمدت نمایان خواهد شد، زمانی که مرکز تفریحی شما به اندازه کافی شناخته شده باشد و تکرار مشتریان وفادار در کنار درآمد حاصل از مشتریان جدید، درآمدی روزانه و دائمی را به همراه داشته باشد.

سرمایه‌گذاری موفق

بررسی‌های صورت گرفته در خصوص ده‌ها مجموعه راه‌اندازی شده پیشین توسط مدیران ویرا پارک، نتیجه مشخص و. قابل استنادی مبنی بر نحوه سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مراکز تفریحی به همراه داشته است.. به طور کلی راه‌اندازی یک فضای تفریحی نیازمند قرار گرفتن سه وجه مختلف تحت عناوین: مالک، سرمایه‌گذار و. بهره‌بردار در کنار یک‌دیگر است. تجربه به دست آمده طی سالیان متمادی به ما نشان داده است که. غالباً مالک و بهره‌بردار دو فرد یا نهاد مختلف هستند که هر یک از آن‌ها یا با همراهی. شخصی ثالث اقدام به سرمایه گذاری و ساخت مجموعه تفریحی می‌نمایند.

مشاوره سرمایه گذاری اماکن تفریحی
مشاوره سرمایه گذاری اماکن تفریحی

مشاوره سرمایه گذاری

از دیگر خدماتی که ویرا پارک برای مخاطبان خود در نظر گرفته است امکان آشنایی علاقه‌مندان با فرصت های سرمایه گذاری در. صنعت تفریحات و سرگرمی ایران است. در همین راستا، گروه ویرا پارک در طی چندین سال تجربه. کار عملی خود و ارتباط با علاقه‌مندان به این صنعت، اقدام به جمع‌آوری بانک اطلاعاتی گسترده‌ای نموده. است که شامل اطلاعاتی از سرمایه‌گذاران و مالکان مجموعه‌های تفریحی و حتی مالکان. فضاهایی است که امکان راه‌اندازی مجموعه تفریحی را دارد. این بانک اطلاعاتی که همواره در حال بروز رسانی. و گسترش در شهرهای مختلف کشور است، امکان برقراری ارتباط و متصل نمودن افراد گوناگون با یک‌دیگر را. به منظور راه‌اندازی و بهره‌برداری از اماکن تفریحی فراهم می‌آورد.

آن‌چه برای ما اهمیت دارد همراهی نمودن سرمایه‌گذاران در تمامی مراحل مشاوره، ثبت قرارداد، ایده‌پردازی، ساخت. و اجرا و در نهایت بهره‌برداری از اماکن تفریحی است. از آن‌جایی که هر یک از موارد یاد شده نیاز به دانش فنی. و تجربه کافی دارد، متخصصانی از این حوزه‌ها را در چارت سازمانی ویرا پارک به کار گرفته‌ایم. هدف از. این اقدام، خلق مجموعه‌های مدرن تفریحی در سراسر کشور است به گونه‌ای که کلیه مؤلفه‌های. مؤثر جهت موفقیت سرمایه گذاری لحاظ گردیده و شاهد رشد و پیشرفت صنعت تفریحات. و سرگرمی با ظهور مراکز تفریحی پربازده باشیم.

در صورتی که تمایل به ورود یا گسترش کار خود در صنعت تفریحات را دارید، می‌توانید با پر کردن فرم زیر، اطلاعات. مرتبط را در اختیار کارشناسان ما قرار داده تا از بهترین مشاوره و اضافه شدن به بانک اطلاعاتی ما بهره‌مند. شوید. توجه داشته باشید که تکمیل این فرم با اطلاعات دقیق، ما را در ارائه. مشاوره‌ای مؤثرتر به شما یاری خواهد نمود.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری ویرا پارک می‌توانند از خدمات بازاریابی دیجیتال از قبیل راه اندازی صفحات کاری در شبکه‌های اجتماعی به علاوه طراحی، تولید محتوا و سئوی وب‌سایت اختصاصی مجموعه خود برخوردار شوند. خدمات ارائه شده پیرامون وب سایت شامل انتخاب دامنه مناسب، طراحی زیبا و ریسپانسیو سایت با امنیت بالا، راه اندازی سیستم رزرواسیون و هرگونه سیستم خدمات رسانی آنلاین به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته است. پشتیبانی ویرا پارک از مشتریان خود محدود به موارد ذکر شده نبوده و در صورت تمایل سرمایه‌گذار پس از بهره‌برداری، پکیج‌های مدیریتی و تبلیغاتی جامع و متناسب با مجموعه احداث شده قابل ارائه می‌باشد.

error: